søndag den 18. marts 2012

Inspiration





Står midt i en kæmpe krise. Eller, så stor er den heller ikke, men... Jeg skal jo konfirmeres om mindre end 2 måneder. Det eneste jeg reelt har styr på er kjolen (hvilket selvfølgelig også er det vigtigste!), men hverken sko, hår, make-up, tale eller sang er på plads... Mest af alt er jeg bekymret for sko og hår. Selv er jeg mest til det enkle, så det burde vel ikke være så svært?! Hmm, jeg må se at tage mig sammen og kaste mig ud i det! Er I blevet konfirmeret? Har I stået i samme (mildt sagt hjernevridende) situation? 

Lidt inspirationsbilleder på en søndag. Ses på den anden side. Hey.

//H

1 kommentar:

  1. Om du skal tage halv-hoeje sko paa kommer nok an paa din hoejde. Jeg selv havde fine ballarinaer paa, som jeg synes passede lidt bedre til min kjole. Talen er ret hurtig at skrive, du skal jo bare takke for gaverne, og dine foraeldre for din opvaekst hvis du vil. Eller hvis der er sket noget helt specielt du synes du burde sige (fx. en helt speciel god ferie, hvad ved jeg). Haaret kan man altid faa sat i en frisoer paa dagen, de er super gode til det. Og inden da gaar man selvfoelgelig ned og forklarer hvordan det skal se ud :-D Bare tag paa Stroeget (hvis du bor naer det..) der har de masser af laekre skobutikker, der kan du sagtens finde et par skoenne sko :-D

    Haaber det hjalp!

    SvarSlet